Ученици 4/1 добили су задатак и упутство како да се спреме за час српског језика, на тему „Мој завичај”. Требало је да појединачно, у пару или у групи представе свој завичај (пар или групу могли су да чине
ученици који представљају исто место, тј. чији је завичај исти). Могли су да представе место у коме живе, али и место одакле су потекли њихови преци (родитељи, баке и деке, прабаке и прадеке…). Било је дивно бити учитељ (и ученик, слушалац, предавач) тај час, слушати своје ђаке и научити од њих нешто ново. Ученици су представљали завичај узимајући у обзир географски положај, особине терена (планински крај, равница…), реке и планине које га окружују или кроз крај протичу, културноисторијске споменике, чиме се људи у том крају највише баве, специфичне народне обичаје, специфична јела, музику из тог краја, народне игре. Неке су фотографије биле из породичних албума, неке са интернета, а било је и пуно њихових цртежа. Поред тога чули смо и интересантне приче о бакама и декама, њиховим доживљајима, протканим најлепшим осећањима. Једна група представила је свој завичај у виду ПП презентације, остале преко паноа. Писебно је пријатно изненађење било то што је један део ученика изабрао да представи завичај предака ван граница Србије. Слике које ћете видети преносе само делић „атмосфере“ са овога часа и продукта рада.